Pages

Friday, 6 February 2009

Puteri Ayu


Hmm..dah berapa ari teringin nak makan kuih puteri ayu ni....kasi ayu lebih skit hahahaha..dulu senang beli je kat Pasar Malam..tapi sekarang lebih rela buat sendiri sebab nak kena bawak my Jenerals sendirian ke Pasar Malam..wow..ini bole mendatangkan marah...sorang nak ke sana..sorang nak beli ni....sorang nak jalan sendiri..mata nak meliar cari deme lagi..nak beli lagi..ya ampun tak sanggup..tak pe la...baik buat
Untuk my Jenerals yg tak de kelapa parut..deme tak suka...mama saja buat da kaler kasi meriah skit..ni juadah minum petang kami arini..sejak bila ada agenda minum petang pun tak tau..slalu my Jenerals suka makan biscuits je petang2

2 comments:

kasih latifah said...

Fuyoo..terrornya kawan aku...caya la..bila nak bagi rasa Sri Ayu yang sememangnya ayu tu..hehehe

emil @ mamamia said...

alahai..kasi gua malu aje..kuih tempek2 ni je..tak la puji2..nanti gua bikin lagi gempak kehkehkeh
bila kawan ku malas nak memasak...kasi tau..nanti akan ku bikin somethings special buat kalian ok