Pages

Showing posts with label udang. Show all posts
Showing posts with label udang. Show all posts

Thursday, 20 October 2011

Lauk kami..



Sekarang ni pagi panas, petang je hujan lebat skali dgn guruh petir..kalau nak basuh baju ke cadar mmg le kena cepat2...kalau x lembap je la..

Arini lauk kami ada gulai lemak ikan kembung, sup ayam drumstick dan udang goreng kunyit...masak cepat2 makan siap pastu kena duduk ramai2 dgn all myJenerals sbb smau takut kilat petir..hahaha

Monday, 17 October 2011

arini kita makan kerutub udang ye smua..jemput ye