Pages

Thursday, 3 September 2009

13 Ramadhan...Happy Birthday Auntie Tipah








Pejam celik pejam celik dh masuk belas2 ari kita puasa..esok lusa dh boleh la dengar lagu2 raya ye kat radio...shopping mall sgala...alahai sekejap aje...
Merdeka day aritu birthday anak bujang nya..arini plak birthday mak buyungnya...happy birthday Tipah...moga..ceria, bahagia, dirahmati selalu..amin
Arini sekali lagi Mia puasa penuh..alhamdulillah....dah pandai menahan lapar dahaga dia...bagus...bagus...
Untuk berbuka kat rumah kami arini ada...tom yam seafood, ikan keli masak belado..ni fav Mia ni...dia ratah aje, ada daging masak blck pepper...dan ada ikan percik arini...lauk wajib macam sup,ikan goreng sgala..mmg tak penah tinggal..selamat ya untuk semua....


4 comments:

kak ja said...

Kalaulah mai umah emil ni boleh tapau bawak balik, kan ke bahagia kja? Tak payahlah nak susah2 memasak utk buka ptg ni atau sahur esok pagi..

BTW, kja ada masukkan link emil ni kat umah kja.. Jgn marah, na? Tak mintak izin tuan umah dulu..

emil @ mamamia said...

hehehe...tu la depa kena buat technology baru la kan kalau mcm tu hehehe

thanks kak ja sudi link...sat lg emil link kak ja jgk na...

kirana nakia said...

sedapnya.

Hezrin Ahmad said...

aku dari aritu nk msk ikan keli tp kelinya xbeli... abih cmne..